wtorek, 10 grudnia 2013

Zmiany na blogu

Witam wszystkich cieplutko!
Jak widzicie wygląd bloga uległ zmianie. Dlatego też dzisiaj między godziną 13 a 14 występowały problemy z dostaniem się na niego. Wolałam przeprowadzić modyfikacje prywatnie. Miałam to zrobić po zakończeniu pierwszej części, ale w sumie co to za różnica?
Przede wszystkim nagłówek. Został wykonany przeze mnie i wszystkie obrazki (oprócz Yuuki którą reprezentuje Shana z Shakugan no Shana) są zaczerpnięte z Shaman King Ken Zen Ban Extras. Zrobiony za pomocą strony pixlr.com i przeciągnięty przez najzwyklejszego Painta w celu umieszczenia napisu, wygląda teraz tak. 
Ren: Proszę państwa a teraz zapisujemy- lenistwo poznajemy po tym, że komuś nie chce się ogarniać Gimpa czy innego porządnego programu i robi szablony w powyższy sposób.
Ale efekt jest? Jest!
Ren: Dość marny ten cały efekt...
Starałam się i tylko to się liczy. Szablon może i nie jest najlepszy, ale mi się podoba. Dlatego, że mimo iż nie korzystałam z żadnych profesjonalnych programów graficznych, nie wygląda źle. Najwięcej pracy było w sumie z szukaniem i edytowaniem obrazków z KZBE. Nota bene polecam przejrzeć, bo jest tam ponad 300 kolorowych obrazków z postaciami z SK, które wykonał oczywiście Hiroyuki Takei. Coś pięknego. ^^
Ren: Cieszcie się, że nie widzieliście jej miny, kiedy to czytała. W dodatku nie można było nawet wejść do jej pokoju, bo była gotowa zabić za przeszkadzanie.
Dalej... Sprawy rozdziałowe. Poza zwykłymi rozdziałami mam dla was kilka informacji o oneshocie. Jego akcja rozgrywa się w anime, chociaż to w sumie i tak bez różnicy, patrząc na treść... Jak na mnie to będzie on dość długi. Tytuł to ,,Zakazane Braterstwo - Osculum Phoenix". Głównymi bohaterami będą oczywiście braciszkowie Asakura. Będzie to seria 6-7 rozdziałowa, pojawiająca się co miesiąc, czyli po skończeniu poszczególnej części głównej fabuły bloga. Ponadto szykuję specjalny rozdział świąteczny, który wstawię dokładnie 24 grudnia. Będzie to totalnie nieogarnięta parodia. Ponadto ten specjalny rozdział zawierać będzie pewien specjalny dodatek, o którym dowiecie się dopiero w chwili czytania. xD
Ren: Nie ma to jak zaciekawić czymś czytelnika, żeby chwilę potem oznajmić, że dowie się wszystkiego za dwa tygodnie...
Bo to niespodzianka! Ja na przykład. Ubóstwiam niespodzianki. Lubię zachodzić w głowę i domyślać się, co może być niespodzianką, którą ktoś mi akurat zapowiedział.
Ren: Nie podciągaj wszystkich pod siebie!
Przepraszam, przepraszam... No to ostatnia sprawa. Asystent-maskotka bloga. Postanowiłam takową atrakcję dodać. Będzie to postać z Shaman King, pełniąca funkcję ozdobną, ale też prowadziła ze mną bądź wyręczała mnie w przedstawieniach przed rozdziałami. Coś w stylu Króla Duchów na innych blogach, ale bez wcinania się w rozdziały. Chętnie pożyczę, jeśli ktoś się będzie chciał na moim asystencie u siebie na blogu powyżywać. A asystentem-maskotką bloga Shaman King - Mapa Wybrańców zostaje... Ren Tao!
Ren: Tak, tak bardzo faj... Chwila! Że co?! Ja?! Czemu ja?!
Bo jesteś uroczy, kiedy się wściekasz. ^^
Ren: Mogłem się domyślić, że jeśli nagle mnie zapraszasz do notki, to musi być w tym drugie dno...
Na czym polega wspomniane pożyczenie maskotki? Otóż jeśli komuś znudzi się gnębienie KD, to może sobie pognębić Rena, uprzednio zaznaczając, iż pożycza sobie go ode mnie jako asystenta-maskotkę. Proszę nie zrozumieć mnie źle. Renuś nadal należy do mnie, a u kogoś jest po prostu gościem. Skąd taki pogrzany pomysł? Otóż coś podobnego prowadziłam kiedyś na swoim byłym blogu i zabawnie to wychodziło. xD
Pozdrawiam,
Shaman Hoshi
(i asystent-maskotka Ren Tao)

4 komentarze:

  1. Wiesz jaki boski szablonik *.*
    Zna się tą stronkę, bo jak mi photoshop przestał działać, a ściągać mi się programów nie chciało to na tym się pracowało ^^
    Mam nadzieję, że coś będzie o braciszkach , bo wiesz jaka ja jestem na ich punkcie ^-^"
    Pozdrowionka i buziaczki
    PS: Ren będzie genialną maskotką, u mnie KD nie jest maskotką jest idiotą, który nie potrafi trzymać języka za zębami -,-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. ^ ^
      Czyli nie tylko ja używam tej stronki jak nie chce mi się ściągać żadnego programu... Zrobiło mi się trohcę lepiej. ^ ^
      A o braciszkach będzie i to cały rozdział specjalny.
      Ren: Nie jestem maskotką! Wolę określenie asystent!
      Tak, tak...
      Również pozdrawiamy,
      Shaman Hoshi i Ren Tao

      Usuń
  2. Bardzo ładny szablonik:) No i te obrazki z KZB:D Ja cały czas czekam, aż mi przetłumaczą pozostałe opisy postaci. Jak tak dalej pójdzie, to wezmę słownik japońskiego i sama to zrobię==
    A ja aktualnie bawię się w wycinanie postaci z tych dodatków, żeby zgrać sobie je na telefon i mieć co robić na wykładachXD (czytaj: postanowiłam w końcu nauczyć się rysować i na razie jestem na etapie przerysowywania, a rysunki pana Takei świtnie się do tego nadają;D z tych w Twoim nagłówku mam już przerysowanego Horo - moim zdaniem jak na mnie wyszedł mi super:D, oraz Pirikę i Jun - dziewczyny trochę słabiej, no ale cóż, cały czas ćwiczę!)
    Mm... Narobiłaś mi smaka:3 Oneshoty o bliźniakach...:3:3
    Ren, gratuluję Twojej pierwszej pracyXD
    Buziaczki i czekam na rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. ^ ^
      Rysujesz z KZB? No to chętnie zobaczyłabym efekty Twojej pracy, nawet jeśli dopiero się uczysz. No i wciąż mam nadzieję na szybką reakcję Twoich blogów, bo przeczytałam już wszystkie trzy. :)
      Ren: Chciałbym sprostować. To nie jest praca. To bardziej jak niewolnictwo...-.-
      Oj tam, oj tam... ^ ^
      Pozdrawiamy,
      Shaman Hoshi i Ren Tao

      Usuń